Header professional Staande Ketels

Uitbreidingen en accessoires

eSmart Inside

‘eSmart Inside’ is het nieuwe digitale platform van Remeha. We introduceerden het platform al eerder in de utiliteitsketels Quinta Ace en GAS 220 Ace. Remeha’s nieuwe ketels, de Calenta Ace en Tzerra Ace, beschikken uiteraard ook over deze digitale mogelijkheden. Maar wat is dat dan precies, eSmart Inside?

Wat is eSmart Inside?

eSmart Inside is een modern ICT-platform waardoor uitgebreide communicatie- en automatischeringsmogelijkheden mogelijk zijn of worden. Hierbij wordt de basis gevormd door de nieuwe besturingselektronica van onze producten. Deze elektronica stuurt niet alleen deze producten zelf op een uiterst betrouwbare, comfortabele en slimme wijze aan, maar schept ook mogelijkheden om een intelligente 'connected' omgeving te creëren.

Hoe werkt het?

Met de software van eSmart Inside is het mogelijk om, in combinatie met de slimme thermostaat eTwist, maar ook via gateways, interfaces en bijbehorende apps, op afstand de status van onze producten te monitoren en instellingen te wijzigen.

Onze eSmart-producten zijn bijvoorbeeld zelf in staat om preventieve serviceberichten te sturen.

Via Smart Service Support (bestaand uit de Smart Service Tool, in combinatie met de Smart Service app) kan de installateur eenvoudig via zijn smartphone of tablet ter plekke met het toestel communiceren en alle benodigde informatie uitlezen of instellen. Daarnaast zijn de eSmart-producten optimaal voorbereid met Remeha Connect.

De eerste producten die over eSmart Inside beschikken zijn:

eTwist thermostaat
Quinta Ace wandketel
GAS 220 Ace staande ketel

> Dit voorjaar volgen de Tzerra Ace en Calenta Ace
 eSMART inside